Керівник міського методичного об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін - Зель Марія Олексіївна, вчитель історії та правознавства КЗ "НСШ № 5", вища категорія, педзвання "Вчитель-методист" 

Куратором даного методоб'єднання - методист науково-методичного центру Гавриленко Олена Анатоліївна 
 
 
ПРОБЛЕМА МІСЬКОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ"ЄДНАННЯ
«Розвиток соціальних компетентностей та творчих здібностей учнів 5-11 класів на уроках суспільствознавчого циклу»
 

ХАРАКТЕРИСТИКА КАДРІВ

  • Вища освіта                 - 45

Мають категорію:

  • вищу                            - 20
  • першу                          - 11
  • другу                           - 9
  • спеціаліст                  - 5

Мають звання:

  • "старший учитель”    - 7
  • "вчитель-методист”   - 8

 

Методичні рекомендації  вчителям історії  щодо календарно-тематичного планування

Методичні рекомендації щодо вивчення історії України та Всесвітньої історії в школі

План роботи міського методичного об’єднання учителів суспільствознавчих дисциплін на 2018-2019 навчальний рік

Засідання міського методичного об’єднання вчителів суспільних дисциплін

«Розвиток творчого потенціалу учнів – одне з основних завдань вчителів» - тема засідання міського методичного об’єднання вчителів суспільних дисциплін, яке відбулося 30 жовтня 2018р. у КЗ «Гімназія №15».

Вчитель вищої категорії КЗ «НСЗШ №23» Корзун Катерина Миколаївна виступила з повідомленням «Продукування інноваційних ідей», розповіла про дидактичні можливості соціальних сервісів на уроках суспільних дисциплін, які через міжпредметні зв’язки спонукають і вчителів , і учнів до пізнавальної, творчої, пошукової діяльності.

Враженнями від участі в обласному тренінзі для вчителів освітньої галузі «Суспільствознавство», які викладають шкільний курс «Громадянська освіта», поділилася Семенюк Наталя Андріївна, вчитель вищої категорії КЗ «НСЗШ №9».

«Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії. Вербальне оцінювання з історії» – тема виступу Розумовської І.М., вчителя вищої категорії КЗ «НСЗШ №24», яка розповіла про значення і роль оцінювання навчальних досягнень учнів, форми і прийоми вербального оцінювання.

Досвідом роботи з підготовки учнів до шкільних олімпіад з історії та правознавства поділилася Басацька Галина Василівна, вчитель вищої категорії КЗ «НСЗШ № 22».