Четвер, 26.04.2018, 05:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Науково-методичний центр відділу освіти і науки 
Нікопольської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичне об'єднання вихователів груп продовженого дня

ПРОБЛЕМА МІСЬКОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
Створення умов для соціалізації  особистості молодшого школяра шляхом удосконалення навчально-виховного процесу 
 
МЕТА: Створення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстер-ності вчителів через ефективне використання сучасних форм і методів навчання. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної  роботи школярів.  Продовжити роботу по впровадженню нового Державного стандарту, систематизувати та поглибити роботу з молодими та талановитими вчителями; працювати над підвищенням фахової майстерності та її впливу на рівень учнівських досягнень. Забезпечити  подальше становлення  інноваційної  особистості, її  інтелектуальний, соціальний  фізичний розвиток . Визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів,  удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу створення умов для соціалізації особистості громадянського суспільств
 
 
 
ХАРАКТЕРИСТИКА КАДРІВ
Вища освіта                                       - 14
Середня спеціальна освіта            - 18
Мають категорію:
         вищу                                       -  4
         першу                                     -  4
         другу                                       -  6
         спеціаліст                               -  18
Мають звання:
         "старший учитель"                -  2
         "вчитель-методист”               -  1
 
 
Пріоритетні напрямки роботи:
- Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості.
- Моніторинг якості навчання та творчої компетентності  школярів.
- Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу в рупі продовженого дня, відповідно до здібностей та нахилів учнів.
- Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
- Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
- Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.
- Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
- Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді,  запровадження  здоров’язберігаючих  технологій освітнього процесу.
 



Засідання ММО вихователів ГПД 

        12 березня 2018 року відбулося чергове засідання вихователів ГПД за темою: «Психологічна підтримка дитини – основа креативного підходу розвитку інноваційної особистості».
У доступній формі розкрила тему: «Використання педагогічних технологій «Створення ситуації успіху» в навчанні та вихованні молодших школярів у групі продовженого дня» вихователь ГПД КЗ« НСЗШ №3» Лобач Н.А. Порадила  вихователям дотримуватися педагогічного кредо:справжній педагог повинен любити те, чого навчає. Цікавою була доповідь «Причини дисграфії та її усунення», підготовлена вихователем ГПД КЗ«НСЗШ №7» Пініелля І.О. Вона розповіла про дисграфію, види патології, діагностику та корекцію. Доповідь: «Специфіка ліворуких дітей» підготував вихователь КЗ «НСЗШ №12» Чижов І.Р. Цікавими та корисними  були його поради батькам та вчителям. Із темою «Психологічні казки у роботі з дітьми молодшого шкільного віку» ознайомила присутніх вихователь ГПД КЗ «НСЗШ № 24» Жушма Ю.В., яка звернула увагу на мету психологічних казок, на те, що можуть дати такі казки дітям та способи роботи з ними. Найбільш результативний спосіб - самостійне створення казок.
     Матеріали засідання...


         04 січня 2017р. пройшло засідання ММО вихователів ГПД на тему «Виховання у школярів цінностей здорового способу життя». У своїх виступах вихователі поділилися досвідом своєї роботи з колегами. Кулеба В.Є. (СЗШ №1) відмітила, що здоров’я-це безцінний дар природи, воно дається, на жаль, не на віки, його треба берегти.Але здоров’я людини багато в чому залежить від неї самої, від способу життя, умов праці, харчування, її звичок. Педагог поділилася різноманітними методами і прийомами, які вона використовує під час роботи, щоб привчити вихованців турбуватися про своє здоров’я.
        Змістовною була доповідь вихователя школи № 2 Сулименко К.Є. «Санітарно-гігієнічні вимоги до організації роботи в ГПД». Належне оформлення приміщень навчальних закладів забезпечує нормальне фізичне і психічне здоров’я учнів та вчителів. Для цього їх обладнують відповідно до вимог ергономіки, психологічних, фізіологічних, антропометричних, вікових та інших особливостей дітей та дорослих.
       Із темою «Методика проведення спортивної години в ГПД з урахуванням здоров’язберігаючих технологій» ознайомила вихователів Полякова Т.В.(СЗШ№4). У зв’язку з більш раннім початком навчання в школі(6 років),зростання навчального навантаження, організація груп продовженого дня має особливо важливе значення. А так як діти перебувають у школі до вечора, важливе значення має виховання в дітей потреби в здоров’ї, як життєво важливої цінності, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя.
         Цю тему «Фізичне виховання- охорона здоров'я дітей, формування здорового способу життя в умовах ГПД» продовжила Гранченко А.Ю.(СЗШ №19).  

   


Семінар «Розвиток творчих здібностей молодших школярів в умовах особистісно- орієнтованого навчання на групі подовженого дня»

  Дата проведення: 23 жовтня

  Місце проведення: КЗ "НСЗШ № 3"  

Матеріали семінару

Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz